sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Hopeatoffeeherkku

Testattu on! 

Olen aina pitänyt kovasti toffeesta. Kaikenlaisesta toffeesta, mieluiten pehmeästä ja sellaisesta mikä tarttuu ikävästi hampaisiin kiinni. Kun huomasin hopeatoffeejälkiruokaohjeen Tyrniä ja Tyrskyjä -blogissa, oli pakko kokeilla heti. 


Aineksiakin tähän herkkuun tarvittiin niin vähän, että jopa minä muistin ne ulkoa kaupassa ollessani. Kyllä kannatti! Oli hyvää ja ainekset seuraavaankin satsiin on nyt olemassa. Kiitos siis hienosta vinkistä Reposaareen!

11 kommenttia:

  1. Kuvan perusteella näyttää siltä, että resepti koostuu pelkästä pussillisesta toffeita :-D Eipä siinä mitään, toffee on hyvää. Ja tästä tulikin mieleeni, että kaapissani on pötkö Sahlmanin salmiakkitoffeeta. Sitä parempaa tuskin onkaan.

    VastaaPoista
  2. Mums, herkkua! Täytyykin tutkia käsilaukkua, löytyykö sieltä vielä hopeatoffeeta ;)

    VastaaPoista
  3. Tack så mycket :) kyllähän tuo on aika makoisaa herkkua joko ihan noin tai sitten mascarponeen sekoitettuna :).

    VastaaPoista
  4. Saila: Olipa onni, että sinultakin löytyi toffeeta :)

    AnnaS: Toivottavasti teit löytöjä käsilaukustasi!

    Elina: Hyvää oli!

    Sarppu: Ole hyvä vaan! Minä tein kyllä ihan reseptisi mukaan, eli sekoitin kermassa sulatetut hopea toffeet mascarponeen. :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi! Mä olin jo unohtanut tuon ohjeen tuonne ipadin kuviin...mutta tallessa on! Kun nyt vaan joskus muistais kokeillakin ☺

    VastaaPoista
  6. Hopeatoffee on HERKKU. Täytyypä kokeilla tuota laihdutusohjetta.

    VastaaPoista
  7. Toffee on nam! Täytyypä käydä kurkkaamassa ohje.

    VastaaPoista
  8. Tästä on aivan liian kauan aikaa kun olen hopeatoffeeta maistanut...

    VastaaPoista
  9. Oi, hopeatoffee! Tulee niin lapsuus mieleen :) Olen ollut juhannuksesta lähtien täydellisessä karkkilakossa, joten voin vaan haaveilla moisesta herkusta...

    VastaaPoista
  10. Pepi: Tämä oli siis hyvä muistutus!

    Inna Vaara: Todellinen laihdutusohje!

    Cheri: Kannattaa :)

    Myrsky ja Minna: Ja nyt sitä saa taas!

    Snabelbacka: Karkkilakkoon joutaisin minäkin :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.