sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Joululahjaostoksilla

ja kuinka sitten kävikään?

Kävin tänään messuilemassa. Tavoistani poiketen kiersin myös muilla osastoilla kuin lemmikkipuolella. Löysin messuilta saman kaupan minkä edellisenä iltana olin löytänyt Museokadulta. Ihastuin ja rakastuin näihin gobeliinityynynpäällisiin kertaheitolla. Olisin halunnut ne kaikki!




Koska olen säästöbudjetilla, en ostanut tältä osastolta mitään itselleni. Mutta joululahjan vanhemmilleni ostin. Heillä on talven kovilla pakkasilla tapana pitää oven edessä rullalle pyöritettyä peittoa ja sen tilalle pääsee nyt kissagobeliinityyny.


Vaan maltoinko olla antamatta kun menin isänpäiväkahveille? No en tietenkään. Että mitäköhän sitä sitten joululahjaksi keksisi?

20 kommenttia:

  1. minä olen myös himoinnut tuota pitkulaista gobeliinityynyä, mutta en ole (vielä) raskinut sellaista ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minäkin hintaa mietin, mutta mielestäni oli sen arvoinen! Onneksi myös lahjansaaja(t) ihastuivat siihen.

      Poista
  2. Tuohan on aivan ihana isänpäivälahja! Ehkä joulun voi sitten skipata ;-)

    VastaaPoista
  3. Miten hyvä isänpäivälahja =) Arvasin.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siinä sitten kävi :) Olihan se tuhoon tuomittu ajatus lähteä Porvooseen tuollaisen herkun kanssa....

      Poista
  4. Mä oon kans tuota kisutyynyä katsellut jossain, mahtavaa kun sille on noin hyvä käyttötarkoitus. Ymmärrän, ettet hillonnu sitä jouluun ;)

    VastaaPoista
  5. Tuollainen ovityyny sopisi meillekin ♥

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Onneksi tykkäsivät! Äitini kyllä vähän yritti ettei sitä raaskisi käyttää...

      Poista
  7. Voi kun olisin löytänyt tuon isänpäivälahjaksi! Ihana kerrassaan. Meillä menisi juuri eteisen oven eteen vetosuojaksi.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.