sunnuntai 8. joulukuuta 2019

Kaupunkikävely

ja hetkellinen joulutunnelma

Yleensä olen viettänyt itsenäisyyspäivää itsekseni kissojen kanssa kotosalla. Mitä ilmeisemmin joskus olisi hyvä tehdä muutakin. Tänä itsenäisyyspäivänä tapasin ystäviä kahvilassa, josta yhteistuumin päätimme lähteä Tuomaan markkinoille ja pienelle kaupunkikävelylle. Hetkellisesti minut valtasi joulutunnelmakin Kappelin loistokkaassa tunnelmassa.










Ja jottei sitä ihan riehaannuttu, niin kotiin lähdettiin ajoissa. Minä vähän kello 17 jälkeen lähtevällä bussilla.

2 kommenttia:

  1. Kiva katsella jouluun valmistuvaa Helsinkiä. Minä noita samoja katuja kävelin viime keskiviikkona ja ihastelin miten kauniit jouluvalot toivat tunnelmaa keskipäivälläkin. Lunta jos olisi ollut edes puoli senttiä kaikki olisi ollut täydellistä.
    Siitä on jo aikaa kun olen joulun aikaan käynyt Helsingissä, olin niin viehtynyt kaikesta näkemisestä.Sinä päivänä paistoi ihme kyllä aurinko tai oikeastaa se oli alhaalla kattojen kätköissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jouluvalot ovat pimeänajan pelastus. Kaunistavat kummasti ja valaisevat. Tuovat juhlan.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa aina.