sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Tauluhyllyt

makuuhuoneessa

Kun sain muutamia vuosia sitten tauluhyllyt makuu- ja olohuoneeseen, kuvittelin vaihtavani kuvia niihin usein. Eihän siinä sitten niin käynyt. Olohuone sai uuden ilmeen muutama viikko sitten ja makuuhuoneessa pyyhin vain pölyt.


En minä näitä Kristiina Lehtosen teoksia voisi minnekään piiloon laittaa! Niin ovat ihania. Kristiina Lehtosen grafiikka iskee kyllä minun makuuni ja lujaa. Muutkin kuin kissa aiheiset. Jostain syystä tähän talouteen on kyllä hankittuna vain kissagrafiikkaa.

Lähikuvat, olkaa hyvät:







10 kommenttia:

  1. Ensiluokkaista taidetta! Tauluhyllyt ovat kyllä kiva keksintö. Mutta en minäkään ole kai vaihtanut niihin tauluja kertaakaan!
    Suosikkini on tuo, missä näkyy pari häntää ja korvat - ihana <3

    VastaaPoista
  2. Minusta tuossa otsikossa luki Jouluhyllyt :) Hyvää ei kannata vaihtaa.

    VastaaPoista
  3. Joooo-O, nämä kuvitukset kelpaa kyllä, kovasti!

    VastaaPoista
  4. Sarppu: Eikö? Minä olen näihin edelleen kovin ihastunut, vaikka ovat koristaneet seiniäni jo vaikka kuinka kauan.

    Saila: Se on kieltämättä tosi ihana :)

    Cheri: Vähän hämäävä fontti! Mutta kyllä siinä T on, vaikka jouluihmiseksi tunnustaudunkin :)

    Pepi: Nimenomaan - hyväntuulisia!

    Harmaa: Hienoja aiheita kuvissa!

    VastaaPoista
  5. Minä olen noita tauluhyllyjä jo kauan kaupaillut - meillä on seinät täynnä tauluja - ja reikiä;)
    Kissataulut ovat suloisia!

    VastaaPoista
  6. Lady of the Mess: Tauluhyllyt ovat kyllä kätevät! Suosittelen.

    VastaaPoista
  7. Tauluhyllyt ovat kivoja, varsinkin kun taide on noin upeaa!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.