perjantai 10. huhtikuuta 2015

Messuilla

lyhyt piipahdus

Pyörähdin tänään töiden jälkeen messuilla, hain bloggaripassini ja katsastin vähän outlet-tarjontaa. Muutama kiva koju osui silmiin. Pistän nämä tänne itselleni muistiin.  


Riiminka desingistä löytyi ihania pellavatuotteita.


Wanni designista sai tuotteita omilla kuvilla.
Lisätietoja: www.facebook.com/wanniidesign


www.facebook.com/katjan.kahvisakkituotteet
Näihin haluan tutustua lisää! 

Tällaisia lasten t-paitoja löytyi samasta rivistä kun kaksi edellistä!
Oli siellä aikuistenkin malleja.
Tänään oli vielä ihanan väljää, ainakin silloin kun minä siellä piipahdin,  huomenna epäilen tilanteen olevan toinen. 

9 kommenttia:

  1. Mulla on Riiminkan kissa-aiheinen kännykkäpussi :-) On tosi hyvä!
    Supersuloinen t-paitapainatus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans Riiminka-kissa pitelee kännykkää. Mamma on nyt myöhässä mut vielä kerkee mukaan!

      Poista
    2. Joutuu säästämään vielä :)

      Poista
    3. ok, no noita saa esim Hakaniemen hallista 2. krs ja varmaan monesta muustakin paikasta :-)

      Poista
  2. Onnea huomiseen koitokseen :)
    Mulla olis sulle yks haaste.. http://mrsnobodyelse.blogspot.fi/2015/04/haaste-11.html

    VastaaPoista
  3. Mulla on alimmaisen kuvan paidan kanssa samaa sarjaa tyynynliina. Siinä kerrotaa miten pitää olla jotta on asiat kunnollisesti (rentoutua, venyä, vanua ja voimistella, noin esimerkiksi).

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.