perjantai 2. marraskuuta 2012

Kaunis bloggaaja itkuisin silmin


 

Kiitos Pirkko!

Minä sain Muistikirjaani tunnustuksen!


Otan tämän vastaan iloissani ja vastaan heti tunnustukseen.
Tässä pitää kertoa itsestään seitsemän asiaa, joten tässä ne tulevat:

Olen suunnaton Downton Abbey fani (1) ja itken lähes jokaisessa jaksossa (2). Niin myös tänään. Ensi viikon tiistaina alkaa uusi tuotantojakso ja minä olen työmatkalla (3). Se harmittaa. Toivottavasti saan nauhoittavan digiboksini tallentamaan tuon jakson, vaikka digiboksini nykyään vähän temppuileekin. Jos en saa, niin sitten täytyy miettiä miten sen näkisin.

En osaa nimetä lempielokuvaani (4), enkä lempikirjaani (5), eli on se sitten hyvä, että lempitv-sarja on löytynyt.

Mielestäni minulla on hyvä mielikuvitus (6), mutta näiden seitsemän satunnaisen asian keksimiseen on tänään kulunut aikaa. Jos siis vaikka sen kertoisin, että olen horoskooppimerkiltäni härkä (7).

Ja sitten nimetä blogeja, jolle tämän haluaa lähettää eteenpäin. Ne tulevat tässä:

Autuas Olo
Mintun Helminauha

Mukavaa viikonloppua kaikille!

8 kommenttia:

  1. Voi kiitos! Tässä riittääkin sitten miettimistä :D

    Sinun seitsemän asiaasi oli hienosti kiteytetty ;)

    VastaaPoista
  2. Hih, hauskoja vastauksia. Onneksi itkusilmät olivat TV-sarjasta, eikä mitään vakavaa!

    VastaaPoista
  3. No sait sentään silmät jo kuivattua että pystyit kirjoittamaan! Täällä ollaan edelleen aika herkissä tunnelmissa, vaikka olen minäkin onnistunut kirjoittamaan jo monta sanaa (kai oikeinkin) tässä illan mittaan. ja aloittamaan uudet lapaset kun yksi kaulahuivi tuli valmiiksi. Ja ehkä nekin silmukat meni oikein. Vaikka kyllä se Daisy, ja se kosinta... ja Bates...
    nyyh.

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta. Minä vollotin tänään Vain elämää -ohjelman tahdissa :)

    VastaaPoista
  5. Ninni: Ole hyvä!

    Pirkko: Useimmiten on juuri näin!

    Saila: No kyllä pientä kosteutta on vieläkin havaittavisa, mutta tehokas räpyttely auttaa asiaan!

    VastaaPoista
  6. Cheri: Ole hyvä! Eli samoilla linjoilla ollaan tässä asiassa.

    VastaaPoista
  7. Onnea tunnustuksesta! Mukavat vastaukset. Koin niitä lukiessani taas järkytyksen: voi ei, minä olen missannut koko Downton Abbeyn. Olen varma, että olisin tykännyt siitä kauheasti. Mutta ensi tiistain lähetyksen olen jo pannut nauhoitukseen.

    VastaaPoista
  8. Kiitos! Hyvä, että olet laittanut nauhoitukseen. Minä menen tekemään sen nyt! Eli kiitos muistutuksesta.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.