torstai 15. marraskuuta 2012

Mä ja mun veli

Ennen vuotta 1974

Että minä sitten tykkään skanneristani. Vanhoja valokuvia voi hyvin saattaa "digiaikaan" ja vaikka tännekin. Kuvassa minä ja veljeni kun asuimme mummun yläkerrassa, ennen kuin rakensimme viereiselle tontille. Tai siis vanhempamme rakensivat. Me taisimme olla vain tiellä.

 
Yksi ihan lemppari kuvia tuo ja kun kuvaa katsoo saan nenääni kaminan hajun.
Äiti tykkäsi näköjään jo silloin noista Anopin kielistä, missä ei ole keltaisia reunoja lehdissä.
Sellaisia metsästettiin pari vuotta sitten uudelleen.
 

10 kommenttia:

  1. Aivan ihana kuva. Kuva henkii lämmintä 1970-luvun tunnelmaa. Taidat muuten olla kanssani aika samanikäinen :)

    VastaaPoista
  2. Arvaa mitä, sulla on IHAN sama hymy tuossa kuvassa kuin profiilikuvassasi! Niin että se roomalainen karikatyyripiirtäjä, vai kuka se nyt oli, ei ollut ihan väärässä :-D
    On kyllä niin tutun oloista tunnelmaa, nuo värit...!

    VastaaPoista
  3. Kuva on niin 70-lukua värikkäine vaatteineen ja anopinkielineen. Minunkin vanhemmat asuivat ensin mummulassa ja rakensivat talon lähes viereiselle tontille. Tosin minä saavuin vasta jonkin verran myöhemmin, isosisarusten "iloksi":)

    VastaaPoista
  4. Saila: Niinpä onkin! Sellainen sarjakuvasuu. Yläosasta suora ja sitten kaari :D

    AnnaS: Varsinaista värien sinfoniaa :)

    VastaaPoista
  5. Kiva tunnelma, aikakaudesta ei voi erehtyä. Oliko tuo kamina öljyllä toimiva?

    VastaaPoista
  6. Kaunis kuva ja kiva tunnelma siinä, niin retroa ja tuttua mullekin ;) Olispa ihan mahtavaa joskus skannailla vanhoja kuvia -en ole sitä piiiitkiin aikoihin harrastanut pätkän vertaa ja vanhat kuvatkin on ties missä.

    VastaaPoista
  7. Cheri: Sellainen tunne minulla on, että olisi öljykamina. En kuitenkaan ole varma!

    Pirkko: Onneksi minun isäni on tehnyt minulle ja veljelleni valokuvaalbumin, niistä löytyvät varhaislapsuuden kuvat :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa aina.