sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Ei koskaan enää

Vaan ehkä sittenkin

Minä olen joskus sanonut, etten enää koskaan hiihdä. Jouduin perumaan puheeni, vaikka reilut 30-vuotta siihen meni. 

Olen myös sanonut, etten enää koskaan yritä kasvattaa tomaatteja. Olen yrittänyt ja ne ovat kuivuneet, mädäntyneet ja kun kerran oli pari tulossa, ne söi etana. Nyt minun on ilmeisesti pakko kuitenkin yrittää. Mutta en minä tätä päästöstä itse tehnyt. Sen teki tomaattini. Neljä tomaattia, itseasiassa. Katsokaa vaikka kuvat. 




Tämä täytyy kyllä katsoa loppuun asti.

18 kommenttia:

  1. Entä jos noista kuoriutuu mutantteja... outia liikehdintää...

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. No nyt yksi osoitti hieman pilaantumisen merkkejä, preparoin sen ja pistin osan multaan.

      Poista
  3. Nonni, ei muuta ku ruukkuun ja parzille!

    VastaaPoista
  4. Onpa voimaperäsiä siemeniä! Nyt vaan siivu tomaattia multiin ja saat popsia kesällä maittavia tomskuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin tein, yksi halkaistu ja osa peitetty mullalla. Pahus vaan kun multaa on niin hintsusti.

      Poista
  5. No jopas on..!! Ilman muuta katsot loppuunasti ja muista, myös meille kertoa..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron jos onnistun ja taidanpa kertoa jos epäonnistun.

      Poista
  6. Onko noi siis ... raskaana?

    terv.
    melkein hortonomi, vähän puuttuu

    VastaaPoista
  7. Tämä on kyllä aika jännittävä tarina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin! Yhden halkasin ja istutin. En taida onnistua. Kolme tomaattia vien tänään Paulalle, Paulan hellään hoivaan. Uskon, että siellä on paremmat oltavat.

      Poista
  8. Hurjan näköistä, mikähän alien tuolta kuoriutuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tuosta ovat vielä hurjemmiksi muuttuneet. Yhden istutin itse, kolme lähti hoitoon asiantuntevammalle puutarhurille, Paulalle.

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa aina.